Saturday, April 19, 2014

Seharian di UiTM Cawangan Kedah

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh .
Selamat Malam
Its 9:13 pm

Nampak tak tajuk Entry kalini . " Seharian Di UiTM Cawangan Kedah " Ya betul tu . Hehehe well tadi pagi teman member pergi sana . Dia ada Interview untuk course pilihan dia " Sarjana Muda Seni Bina " 
Untunglahkan dapat , Takmacam kita * Again * Hahaha Aku just pakai simple sebab bukan aku pon yang kena Interview . Si Azrul ni pakai baju kemeja purple bertali leher bagai . Hahaha Macam cantik ja :*

Okay kami keluar dari rumah pukul 8:45 pagi kalau tak salah , Hehe orang tua memang cepat lupa . Mohon abaikan . Hahaha Masatu aku baru siap makan then dia call tapi aku tak angkat . Terbuat silent LOL . Then dia call handphone mak aku so blablablabla takpenting . Hahaha gelabah aku makan cepat cepat .

So sepanjang perjalanan aku cuma menghayati dibelakang . Hahaha seronok ja ada orang bawak . Actually motor aku takda cukai jalan * Cewah cukai jalan * Hahaha so terpaksa la naik dengan Azrul .
Sepanjang perjalanan tu juga aku dok nyanyi lagu Shila Amzah ni tapi rasanya Azrul takdengaq kot . Hahaha aku nyanyi kuat kot :p

Okay pukul 10 pagi tepat tepat kami sampai , Then tanya polis tu dekat mana parking motor . Okay nak habaq sat muka polis tu serious macam Jaafar Onn . Hahaha suara pon sama LOL . 
Ingat Jaafar Onn buat kerja part time dekat UiTM. So round round then jumpa then parking . Tamat

Masa pendaftaran tu aku sempat jugak la ikut , Tapi lepas selesai pendaftaran Azrul kena buat ujian lisan selama satu jam . Aku dah gelisah . Yalaa dengan aku sorang taktahu nak buat apa . Hm kesian .
So aku tunggu la depan pintu Dewan Sarjana tu dengan muka kesian . Tetiba lalat banyak pulak dekat situ . Entah sapa busuk sangat dekat situ . Hehehe tak terasa :P

So aku keluar pergi duduk dekat tempat Parking Motor tu . Lama jugaklah since 10:30 pagi sampai 12 :00 . Macam orang gila ja dekat situ tapi sokay sebab ramai lagi yang gila dekat situ Hahaha .
Tetiba handphone ni battery tinggal 50% . Pheww bengang gila padahal aku bukan guna sangat pon . Cuma chat dengan farra japon tupon takbanyak .

Then selepas beberapa jam aku ternampak sosok seorang gadis . Hahaha dari jauh aku pandang tepat . Yeah taksalah lagi tu mesti Shiken . Punya la pulun aku bangun pi dekat dia . Elok sampai situ dia dah hilang pheww laju sungguh deni lari :P Then aku call dia cakap ada atas bangunan . Sempat jugaklah sembang merapu lebih kurang 39 minit . Ya aku sempat tengok minit dia . Hahaha

Habis call tu Azrul mai dekat aku , Dia cakap Interview berhenti sat sebab solat . Hayamm ingat dah habis :P Then kami lepak dekat Dewan Sarjana . Best sebab ada aircond . Tempat duduk macam dekat Pawagam . Nicee bebehh :P Lama jugak la dekat situ sampai pukul 2 .Masa rehat tu kami pi melawat Shiken dekat bangunan atas tu . Hahaha Azrul la ajak aku . Cewah . Hehehe . Sembang sembang sampai pukul 2 . Taksempat nak solat Interview dah mula . LOL
Masatu aku dah tak terdaya . Lapar sangat dengan Cafeteria takbuka .Cuma minum 2 tin Milo . Phew nasib nasi Tong jual ais tu . Hahaha taktahu benda tu orang panggil apa .

Then takdak apa yang berlaku . sepanjang 3 jam tu lebih 10 kali aku pi tandas . Actually takbuat apapon . Cuma betulkan rambut agar kelihatan tampan sentiasa . Hahaha kay melawak . Tandas dia sumpah seram . Masuk masuk nampak taik Hahaha kuahasam . Ni sah kerja budak budak . 

Hahaha lupakan pasal TAIK tu . Cewah sengaja mention untuk hampa semua . Kehkeh :* Aku baru nak pejam mata then dapat chat dari Najat Izyani . Dia cakap UPSI dah boleh semak . Aku excited dah ni tapi takboleh nak semak sebab battery betul betul low . Tinggal 3% . Then dengan bangga dia pelawa nak semak .
Dengan penuh sabar aku tunggu , then dia balas " Hang takdapat "
Hahahaha sad life , Down gila padahal dah berharap sangat dapat . Tapi takplah takda rezeki dekat UPSI . Good Luck Najat Izyani untuk Interview tu . Grab it :)

Hehehe selepas beberapa jam kemudian barulah Azrul selesai . Phew lega sangat . Penantian sudah berakhir . Indahnya dunia . Hahaha Then masa otw balik kena tahan dengan polis . Dia minta Lesen kehkeh ingat kami takda ka ? :P Masa otw tu jugak ada accident . Kesian bebudak lagi . Accident depan Sekolah Taman Mahsuri tu . Yehh sampai jugak akhirnya . Sakit sangat badan ni :( 
Thats all story for today . Ini saja lah yang aku mampu nak tolong hang Kawan . Hehehe Sekian sampai sini sahaja . Aku mengantok sangat . Farra pon aku belum Chat . Nanti dia marah pulak .
Good Luck for those who got Interview . Rilexkan diri anda . Tenang selalu .
Hehehe kalau nampak ter-typo tu mohon abaikan . Anggap saja aku pandai eja . Hahaha
Selamat Malam , Assalamualaikum :*

No comments:

Post a Comment