Friday, April 18, 2014

Masa Depan :D

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh :)
Selamat Malam 
Its 11:30 pm . 

Okay harini takmau cakap banyak banyak . Eh cakap la Shangat kan ? Sekarang ni memang busy busy busy sangat uruskan natang yang serabut perut ni , Well aku busy apply Universiti ja pon . Hahaha * Kay taklawak pon * Pulun pulun . Hehehe . Actually aku baru saja habis apply Kolej Poly-Tech Mara .
Dengar macam menarik , bukan ? 

Actually dulu aku taktau pon menda apa la KPTM ni , Tapi ada sorang senior ni la yang promote dekat aku . Dia ambil Diploma in Teaching English As Second Language ( TESL ) dekat KPTM . Kebetulan sama course dengan apa yang aku mintak . Hehehe kebetulan Shangat .

So dia memang ada terang panjang lebar , Taksempat nak screenshot lagi sebab aku memang kurang active dekat facebook * Sejak kebelakangan ni * Hehehe Now aku cuma active dekat Wechat | Twitter | Instagram .
Alang alang cerita pasal ni mai nak promote sat . Hehehe
Twitter - @EhhAmann
WeChat - AmanTitan
Instagram - xoxococot
Hahahahaha * Evil Laugh * Apa salahnya kan ? :P

Well balik pada cerita asal tadi . Semua Universiti yang aku minta my first choice is Diploma in Teaching English as Second Language (TESL ) Sebab apa ? Ya sebab aku minat . Hehehe
To be honest minat yang terlebih over minat sebab ada banyak presentation , lakonan . Pheww
Akak yang promote tu study dekat KPTM Kuala Lumpur , so kalau aku dapat memang boleh jumpa dia la . Kehkeh .

UPSI / UniSZA / UiTM / KPTM / UNITAR / UNISEL / UNIKL Hehehe semua ni aku dah apply .
Tapi so far yang aku dapat cumalah UNISEL . Course dia Diploma in Teaching English as Second Language ( TESL ) Yess tapi takboleh terima tawaran tu . My mom suruh tunggu tawaran dari UniSZA .
Rasa macam taksabar pulak nak sambung belajar , nak merasa bergelar " Student " balik setelah 4 bulan hilang title " Student " Hahaha . Tangan ni menggigil nak pegang pen semula . Pheww 

Lol takjadi nak upload gambar * Line bapak lembab * so nanti lah aku masukkan gambar . Kehkeh .
Yeaa Im sleepy . Gonna sleep sebabnya esok kena teman member pergi UiTM Merbok . Dia ada Interview dekat sana . Untunglah kan . Bukan macam kita apapon takdapat :( Hehehe

Selamat Malam , Assalamualaikum :* Entry kalini berhenti dengan secara mengejuk . Teknik plot takmantap . Permulaan ada , Pertengahan ada , Klimaks takdaa tetiba dah peleraian . Sad Life
Till we meet again . Computer OFF:*

No comments:

Post a Comment