Thursday, April 10, 2014

First Entry :)

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh :)
Salam Satu Malaysia 

Hehe Well bertemu lagi kan kita ? Actually ni blog aku yang kedua . Yang pertama tu still ada cuma aku dah lupa password dia -,- Hahaha What a Sad Life . Semangat sangat nak ber-blogger balik lepas tengok MIMI dengan jayanya update blog dia tetiap hari . Hehehe bukan lah niat nak tiru tapi kira macam nak ikut jugak lah . Kehkeh :D 

Tapi kalau nak dibandingkan blog aku dengan blog dia sudah tentu lah aku kalah . Hahaha Bahasa Malaysia dia bagus habaq hang takmacam kita . Lolow apa yang aku merapu ni ? Hm :P 
Sekarang tepat jam 10:00 AM dan baru sahaja selesai create blog ni . Semangat gila gila ni . Hehe

By the way untuk SCM Music Player aku pilih lagu The Longest Film by Shila Amzah . Untuk pengetahuan am anda semua -,- Hahaha Aku peminat paling obses dengan Shila Amzah . Sampai kadang kadang tu Farra pon asyik perli aku sahaja . Kesah ? :P Best kan lagu ni . Aku sampai boleh nyanyi lagu Chinese ni :D 

Hehehe kalau cakap pasal Blogskin pulak aku masih gunakan blogskin yang lama , Sama macam blog yang pertama . Sebab bila teliti dengan sungguhnya aku dapati " Takda satu pon yang semart semart " Phew sakit hati . Nasib lah aku masuh simpan file untuk blogskin yang ini . Hehehe :D

Okay alang alang dah cerita panjang lebar aku nak cerita pasal Result SPM 2013 aku sekali . Heheh bukan nak riak sebab tak bagus mana pon . Hehe sekardar perkongsian . Eh lagipon bukan ada orang baca ponn blog aku . Hahaha Sadlife -,-
20hb March 2013 Menjadi sejarah yang terindah dalam hidup oh . Hehe Haritu semua Batch 96 pergi sekolah ambil Result SPM . Phew aku antara orang yang paling excited Haha . Sampaikan terjaga pukul 3 pagi . Dah alang alang terjaga tu aku terus buat Solat Hajat . Berharap sangat kepada Allah .

Hehe selepas selesai buat solat hajat tu aku terus sambung tidur . Then pukul 9 pagi dah terjaga siap siap pergi sekolah . Phew ramainya . Terharu :P Hahaha Tepat jam 10:00 pagi member member semua pulon pakat hantar mesej untuk buat semakan secara SMS . Pada mulanya aku memang takmau pon semak . Tapi kerana dipaksa berjemaah akhirnya aku akur . Hahaha Aku buat semakan pukul 10 tapi pukul 11:30 baru dapat keputusan . Pheww . 
Nak tau tak keputusan SPM aku cemana ? Hahaha -,- Okay la okay la kita cerita . Aku sangat bersyukur kepada Allah dengan Result aku walaupun kurang membanggakan . Hehe Jelas kelihatan diwajah Mak Ayah . Tapi apapon Result aku dorang terima dengn hati yang terbuka seperti 7E yang yang sentiasa buka 24Jam .
Here we go . Ni Result SPM aku . Jangan ah gelak babe . Tampaq empat kali mau ?

Nama : Muhammad Azman Bin Omar Din ( MHMMDAZMN )
No Kad Pengenalan : 96120207****
Angka Giliran : KM103A075
SPM2013

Bahasa Malaysia : B+
English : B
Mathematics : B+
Science : A
Geografi : A-
Tasawwur Islam : B+
Pendidikan Islam : B+
Ekonomi Asas : B 
Sejarah : A
Kesusasteraan Melayu : A

Yessss I got 3A 1A- 4B+2B ( 4A 6B )

Syukur Alhamdulillah , Actually aku bukan study sangat pon masa nak dekat SPM tu . Hehe jawab pon ikut akal logik . Mungkin rezeki aku . Thanks Allah , Parents , Sibling , Farra , Teacher , Friends . IloveYou all .
Sekian sahaja Entry untuk kali ini . Rasanya dah cukup panjang . Hehe Letih sudah . Pheww
By the way kalau ada ter-typo mohon abaikan anggap sahaja tiada apa apa berlaku .
Wo xi huan ni . ASSALAMUALAIKUM :*

No comments:

Post a Comment