Monday, April 14, 2014

Aneka Cerita :)

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh :)
Selamat Pagi :D

Hehehe Dulu kalau waktu ceni mesti ada dekat sekolah tulis karangan , Tapi sekarang menaip saja " Like a Boss " Hehe Tapi selalunya waktu awal awal ceni mesti Subjek Sejarah . Well said aku takpernah suka subjek ni tapi subjek ni sangat suka aku . Hahaha Masa SPM dulu pon aku baca nak taknak ja sejarah ni , Bila Result SPM keluar aku dapat A . Phew Hahaha kalau aku study lagi mesti boleh A+ . Ahh stop
Hahaha semua tu masa lalu blablabla . Takda kaitan dengan hidup yang sekarang :) Actually nak cerita benda lain cena boleh terkeluar topic ni Kahkahkah , Sekian ceramah .

Okay okay ni topic yang sebenar-benarnya . Hahaha sejak MIMI bagi link blog dia dekat aku , Aku takboleh berenti nak play SCM Music Player dia . Kenapa best sangat lagu tu ? Malangnya aku taktau tajuk dia natang :( Pheww mention tanpa ( @ ) MIMI pon dia takbalas . Hehehe Dekat tempat tajuk lagu tu dia cuma tulis '' Halwa Telinga " Ngek aku ingat tajuk lagu tu punya pulun search youtube . Hahaha

Kelmarin petang pi satu Pasaraya ni . Tetiba terdengar lagu tu :3 Pheww tanya habis semua membe sorang pon taktau . What a sad Life . Lalalala nanti tau jugak :P By the way Entry kalini macam takbest ja kan ? Hm

Oleh kerana * Phew Bahasa Malaysia aku hancur gila * banyak hari dah tak update so Entry kalini terpaksa campur aduk la story dia . Hehe takkesah kan ? :P Hehehe . Wey semalam jumpa Farra habaq hang . Dia pakai tudung warna biru . Wu segak . Hehehe Thanks Farra belikan baju Cheetah VII . Sumpah cantik dan muat sangat badan yang KEPENG ni . Hehe Love it .Pandai jugak eh pilih . 

Okay ni story lain pulak . Hahaha Semalam 14April 2014 kan ? Yes batch 96 yang mana apply UPU dah boleh semak untuk temuduga kemasukan Universiti . Sedih sangat Hahaha . Kenapa aku takdapat ? Sengaja latu nak suruh aku stay Form6 . Tapi macam best ja Form6 . Hehehe Aku apply Diploma In TESL - Unisza . Semalam nak semak tapi belum buka laman untuk semakan . 16 April 2014 ni baru bukak that mean esok la . Yess Hahaha Im too excited . Hehe

Semalam pulak dapat khabar angin yang kemasukan Form6 boleh semak guna SMS . Siapa taktau yang ajar aku tu * Mohon terasa * Hahaha Takda lah bukan salah hang pon , Aku yang nak Kehkeh . Phew excited gila aku SMS ( MOE T6 96120207**** ) KE 15888 . Last last takdapat . Hahaha
Semua yang semak satu pon takdapat . Sedap ah telan duit orang . Astagfirullah tak halal buat kerja macam ni sayang . Kalau nak sangat duit bagitau baik-baik . Hehehe By the Way 24hb ni baru boleh semak untuk kemasukan ke Tingkatan 6 . Mohon rezeki aku disitu .

Wah panjang sangat dah aku taip ni , Kalau bagi cikgu mesti dapat 99/110 macam budak tu . Hahaha Well said sampai sini sahaja Entry kalini . Mungkin esok atau lusa akan ada Entry baru . Nantikan :D
Hahaha Selamat Bersekolah / Selamat Bekerja / Selamat Beristirehat batch 96 yang takkerja tu .
Sekian Assalamualaikum :* 



No comments:

Post a Comment