Monday, August 4, 2014

Love You TEAM MALAYSIA :)

Assalamaualaikum Warahmatullah Hiwabarokatuh :)
Salam Maghrib 
Monday , 04 August 2014

Uhuu my first time post guna Laptop . Hahaha selama ni guna komputer , Secara jujurnya aku lebih selesa laptop sebab more private hehe . Kalau on guna komputer payah nak covver . 
Okay actually entry kalini memang aku rasa sedikit menarik perhatian aku untuk terus menaip hehehe . Semalam jaguh negara kita iaitu Goh V Shem & Tan Wee Kiong bagi beregu lelaki , manakala Vivian & Woon bagi beregu wanita telah menyumbang dua pingat EMAS buat kontinjen Malaysia .

To be honest , Sukan Badminton merupakan sukan yang sangat aku minat . Minat untuk tonton tapi jarang bermain . Hehheh . Apa saja yang berkaitan dengan #TeamMalaysia pasti aku sokong .
Actually semalam aku habiskan masa aku lebih kurang 4 jam duduk di depan tv untuk bagi sokongan hehe . Sambil tangan tak henti henti tweet . 

Sedikit gambar buat tatapan ( Wajah-wajah Jaguh Negara ) 





Sebagai rakyat Malaysia , memang ini merupakan satu pencapaian yang perlu dibanggakan . Dan secara jujurnya Saya Bangga dengan kejayaan ini . 
Always support Team Malaysia .
Jumpa lagi di Sukan Asia di Incheon :D

Sampai sini sahaja entry kalini .Beta terpaksa siapkan assignment yang tertangguh . Uhuks 
Assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment